1 Januari 2022

Vilken mys dag vi har haft här i lägenheten. Vi har kollat på olika filmer och ätit super god mat. Jag till lagade hemmagjord plankstek med oxfile. Gjorde även igår en egen rödvinsås för första gången och det blev faktiskt riktigt riktigt bra! 2022 känns som att det blir det året som jag kommer att fokusera mer på mig själv lägga mer tid på träning och fokus på det jag vill. Jag fyller även 25 år. Ser verkligen fram emot vad detta året kommer att ge mig. Avslutade min härliga dag med lite spa tid här hemma, med ansiktsmask och bara lugn. Så himla härligt! Det bästa jag vet är verkligen spa, spelar nästan ingen roll om jag åker iväg på spa eller om jag har en spakväll hemma. Det ger sånt lugn och man får tiden att tänka igenom saker oting. Lägga ifrån sig mobilen och socialamedier och bara vara i nuet. Mer sånt ska det bli detta år.
 
 
1 Pauline Hurtig:

skriven

härligt! gott nytt år :)

Svar: Gott nytt år 🥳
Elin Berg

2 Louise :

skriven

Omg vad gott med plankstek! 🤩

Svar: Ja men verkligen!! 🥰
Elin Berg

Kommentera här: